Εις τιμήν και μνήμην τοῦ Πολυνείκους-Γεωργίου Θεοδωροπούλου. Ὁ π. Ἐπιφάνιος
ἔλεγε:
-
*Ὁ π. Ἐπιφάνιος ἔλεγε: «Δέν ὑπάρχει δι' ἐμέ, μεγαλυτέρα ἱκανοποίησις, ἀπό
τό νά παραμένω ἐπί ὥρας εἰς τό κάθισμα τοῦ ἐξομολογητηρίου καί νά
συμφιλιώνω...
Πριν από 4 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου